neljapäev, 26. detsember 2013

Natural Grooming Co raseerimisgeeli test

Kuna eelmine NIVEA kreem millest siin kirjutasin sai otsa, siis oli kibe tahtmine midagi uut katsetada. Kaubamaja ilu osakonnas olin tähele pannud mitmeid erinevaid seepe ja kreeme ning otsustasin sealt sisseostu teha. Muidugi olin ma sinna sattunud väga halval ajal enne jõule, mis tähendas seda, et letid olid praktiliselt tühjad. Oli vaid paar erinevat kreemi millest ühte ma olin jällegi proovinud ning blogis kajastanud. Järele jäi ainult Natural grooming CO Shave Gel.

Minu suurim üllatus antud Geli puhul oli see, et see ei vahuta, vaid on läbipaistev nagu liim või silikoon mida siis määrid nahale. Pluss on selle puhul see, et näed täpselt kust ajad, kuid miinuseks minu puhul oli, et vahutavad kreemid, geelid teevad habeme pehmemaks ning karvustavad vähem. Ega midagi halba öelda ei saa, proovisin kolme erineva raseerijaga, DE, NEO ja EL CHE ga ning kõigiga sama täpselt sama tulemus, kuid ilmselt endale järgmiseks korraks kindlasti ei ostaks, kuna on paremaid tooteid sama hinna eest mis kaubamajas oli 5€ sentidega.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar