reede, 6. september 2013

Black ED kingiloos.

Oauu. Kuna täna täitus meil ümmargune arv fänne, nimelt 500 siis teen blogis väikese kingiloosi. Seekordne komplekt on Black ED Starter KIT koos klassikalise raseerimisseebiga.



Kui Sulle tundub, et vajad just seda vinget  komplekti , siis toimi järgnevalt.

  • Kui Sa ei ole Minu blogi jälgija siis lisa ennast paremal olevast lingist "Join This Site"
  • Vajuta meeldib blogi paremas all servas olevale Razwar Baltics fännilehele või SIIT
  • Võiduvõimalust saad duubeldada kui jagad seda kingiloosi oma facebooki sõpradele.
  Veel kirjuta siia postituse alla kommentaaridesse oma nimi ja maili aadress, paha ei teeks ka mõni raseerimisega seotud nali või seik. Loosimise paneme lukku Reede 13 -dal. kell 21.00. Loodame, et see ei too halba loosiõnne :-)


20 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Airika Tamm
    pisiassu@gmail.com
    Nalja või seika otseselt pole, aga alati kui mu mees ühekordsete raseerijatega habet ajab, on terve lõug veriseid täpikesi täis ja mina muudkui tupsuta neid. :D

    VastaKustuta
  3. Kristina Ivanova
    kristinaa665@gmail.com

    VastaKustuta
  4. Kairi Jõemaa
    cairzu@hot.ee

    Ühtegi seika õnneks pole olnud. Raseeijatega seigad üldjuhul ei lõppe hästi :D

    VastaKustuta
  5. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  6. Kätlin Kiivit
    k2tlinkiivit@gmail.com


    Kuid see kink sobiks ideaalselt minu elukaaslasele kuna ta on koguaeg nende ühekordsete raseerijatega hädas.. Minul endal on seda naljakas kuulda kuidas elukaaslane pidevalt igasugu uhkeid sõnu sealt vannitoas loobib.. :D

    VastaKustuta
  7. Krista Puusepp
    kristapuusepp@hotmail.com

    Kuna ma loodan seda kinki oma peikale (naljakas sõna, kuid minuarust nii armas) siis temal juhtub pidevalt midagi. Kuna ta suutis oma elektrilise raseerimisaparaadi kruiisulaevale jätta (ja on võimalik 2x2m pisikesse ruumi midagi ära kaotada :D ) siis kasutab ta neid tavalisi zilette. Eile suutis ta endale sellega kõrva lõigata, kuna ma ise seda pealt ei näinud siis koju jõudes olin väga ehmunud ja arvasin, et keegi proovis ta kõrva hammustada :D

    Teine naljakas seik on seotud mu emaga, see ei ole kuigi seotud raseerimisega vaid mitte raseerimisega. Vaatasime emaga vanu pilte, ning mu pilk jäi pidama pildil, kus ema on väga noor 20 või nii, maal heina tegemas, käed üle pea ja kaenlaall hirmus mets :D Küsisin siis emalt, et mis sellel ajal toimus, ei olnud moes raseerimine või? Sellepeale võttis ta mult pildi käest ja rebis tükkideks ise muiates, Vastust ma küll ei saanud aga nüüd saan ema naljatades kiusata :)

    VastaKustuta
  8. Henri Heide
    HenriHeide@hotmail.com

    VastaKustuta
  9. Rene Kruusemaa
    rennu1986@gmail.com

    VastaKustuta
  10. Kaido Kask
    kaidokask@hotmail.com

    VastaKustuta
  11. Kuldar Feldman
    kuldar_feldman@hotmail.com

    VastaKustuta
  12. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  13. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  14. Kaido Laanep
    kaido.laanep@gmail.com

    VastaKustuta
  15. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  16. kaarel tilk
    kaareltilk@hotmail.com

    VastaKustuta