neljapäev, 10. oktoober 2013

DE Vintage Raseerija. Minu lemmik!

   Olen tänaseks kõiki RazWar raseerijaid kasutanud järgemööda juba pool aastat. Minu eriline lemmik on olnud alati El Che 3 teraga raseerija.


  Ütlen ausal, et soov proovida DE raseerijat on olnud suur, kuid väike aukartustäratav nüanss pole siiani lasknud mul seda asja enda näo vastu panna. Ilmselt mingit tüüpi foobia, zilett sees jne... kartus ennast lõhki tõmmata vms... Tegin küll endamisi nalja, et eks lähen proovin siis EMO ukse taga mustakal, ehk selle ajaga tühjaks ei jookse kui pikka järjekorda just ei juhtu olema :-)

 Eelmine pühapäev võtsin siiski selle julgustüki kokku ja alustasin ettevalmistust korralikuks raseerimisrituaaliks mis tähendas seda, et panin sauna sooja. Pärast kohustusliku sauna ja dušši läks lahti. Kreem vahule ( see venekeelsete siltidega evelin cosmetics) ja pintsliga näole. Alustasin põskedelt ning minu üllatus suurenes iga tõmbega. See on tõeline nauding kui terav zilett lõikab su habet nii, et sa isegi seda ei tunne. Jäi mulje nagu oleksin võinoaga vahtu ainult maha tõmmanud. Keerulisemaks läks, kui jõudsin kaela peale ning lõua otsa. Suutsin seal paar korraliku sisselõiget teha, kuid see mind ei morjendanud. Natuke safety stickiga üle ja korras. Kokkuvõttes olen ülirahul ning ilmselt ei suuda mitte miski mind sellelt Vintage habemeajamisest võõrutada. Iga korraga on läinud raseerimine DE veelgi paremaks ning meeldivamaks. Nüüd viimane kord juba täitsa sisselõikevabalt. See on asi, mida peaks iga mees korra proovima. Pealegi ziletiterade pakk maksab 10tk 3,50€ ning ühe ziletiga saab vabalt raseerida 4-6 korda. Tegelikult see esmane investeering mis tuleb välja käia raseerija eest, tasub ennast ära juba mõne kuuga!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar