kolmapäev, 2. oktoober 2013

Naine kes loobus raseerimisest!

    Ajakirjanik Paloma Goñi kirjutab oma blogis ning avalikustas koos fotodega, et on enda raseerimise lõpetanud. Nüüd on Tal erakordselt karvased nii kaenlaalused kui ka jalad.
  
 Naine räägib, et teismelisena raseerimisele kulutatud aeg oli maha visatud aeg. Toona Paloma oma tegevuses ei kahelnud: "Päeva lõpuks olin naine ja naised peavad ju oma ihukarvadest lahti saama?".
   
"Tunnistan, olen karvane naine. Ma olen valge ning väga tumedate karvadega," räägib ajakirjanik, kes elab kuulsas suvituspiirkonnas Malagas.

    Miks Paloma ei raseeri end ning miks Ta sellest kirjutab?
Ta leiab, et keegi peaks naistele avalikustama, et neil on ka valikuvõimalus. Tema sõnul on mehed ja naised looduse poolt võrdselt karvased, kuid tänapäevane ühiskond on seisukohal, et just naised on need, kes peaksid karvavabad olema!
  
 Kui ajakirjanik palus elukaaslasel end blogi jaoks pildistada, oli mees keeldunud. "Ta ei tahtnud, et mu karvased jalad avalikustatud saaksid. Kuid mõni hetk hiljem oli ta oma meelt muutnud."
   Paloma ei ole veel otsustanud, kas järgmine suvi end raseerida või mitte. "Kuid kui raseerin, teen seda teiste jaoks, minnes endaga vastuollu." 

Kirjutage kommentaaridesse mis Teie arvate, kas oleks õigem teha valik ning sellisena ringi käia :-)


1 kommentaar: