teisipäev, 1. oktoober 2013

Evelin Comsmetics After Shave test.

  Võtsin südameasjaks, et kui juba sai testitud antud firma raseerimiskreemi siis proovin ära ka after shave palsami.
  Pakend on antud tootel tunduvalt meeldivam, kui raseerimiskreemil, ilmselt see mis eemale tõukab on suurelt kirjutatud venekeelsed kirjad. ( teada värk ju nende vene toodetega) siiski pean ütlema, et antud tootel oli märgitud tootmiskohaks Prantsusmaa. Hind muidugi 2,76€ mäletamistmööda on küll supersoodne.

  Olen nüüdseks kasutanud 3 raseerimiskorral ning pean mainima, et olen täiesti rahul. Teeb oma töö ära ilusti ning on meeldiva aroomiga, kuigi nahka võiks rohkem pehmemaks teha aga see on minu isiklik arvamus. Olen seda kasutanud ka igal hommikul pärast näepesu ja võin siiralt öelda, et mulle meeldib. Kes soovib taskukohase hinnaga nii öelda noname after shave palsamit siis see on hea valik. Lisaks sobib ideaalselt igapäevaseks näo kreemitamiseks.

Kallid lugejad kirjutage kommentaaridesse millest sooviksite rohkem lugeda, või arvustusi saada.

Gabriel

2 kommentaari:

  1. Tere

    oskaksite ehk kirjeldada, mis lõhnaga antud toode on ning millise ''jälje'' jätab nahale pärast kasutamist? Sageli jätavad aftershaved nahale rasvase kihi, millega ei taha väga ringi kõndida ning isiklikult pesen maha paar tundi pärast kasutamist.

    Ette tänades

    VastaKustuta
  2. Selline tüüpiline kreemi lõhn, natuke intevsiivsem. Kõigile ei pruugi tõesti meeldida. Kusjuures üllatuseks oligi see, et minutitega tõmbub nahka sisse ja ei jää kreemine. Kohati selline tunne nagu poleks peale kandnudki.

    VastaKustuta