neljapäev, 19. september 2013

Vene raseerimiskreemi test!

  Olen mitu korda RIMIs ja Prismas pannud tähele mingite venekeelsete siltidega raseerimiskreemi ja palsamit tuubis. Igakord olen mõelnud, et kes seda paska ostab. Eile jalutasin jälle raseerimistarvikute osakonnas, et turgu tsekkida ning jälle jäid need silma. Vaatasin siis lähemalt ning mõtlesin, mis siis ikka proovime ära, pealegi hind on nii naeruväärne, et poleks isegi kahju ära visata (Prisma hind oli 1,25€ tuub). Esialgu võtsin igaks juhuks ainult raseerimiskreemi, et pettumus väiksem oleks :-)

  Niisis võtsin õhtul selle protseduuri ette, ei kasutanud õli alusena, et tulemus oleks ainult kreemi põhine. Pärast esimese sortsu kreemi laskmist käele tekkis mul tunne, et see pask on vales riiulis ja vales tuubis, kuna meenutas 100% hambapastat ning olin üpris veendunud, et seda jama ma oma näole küll ei topi. Võtsin siis harja, et proovin vähemalt järele kuidas vahutab. Natuke aega harjamist ning asi läks veelgi hullemaks, sest nüüd oleks seda võinud kasutada sanitaarsilikoonina, kuna venis nagu näts ja hakkas igale poole kinni. Oo jaa võtsin julguse kokku ja määrisin siiski näole ning jäin ootama, kas kivistub ära või saab sellega ka raseerida. Võtsin kiirelt Black ED 4 teraga raseerija, ning tõmbasin esimese tõmbe!


 Just selline oli minu nägu, sest see oli fucking great!!! See töötas, ei mingit ärritus, karvad eemaldusid kergelt, nahk oli niiske ning olin pärast habemeajamist sitaks rahul. Vene pask 1,25€ eest ja sellega saab habet ajada? Müts maha ning soovitan siiralt, selle raha eest väga, väga hea raseerimiskreem. Täna ilmselt poodi palsami järgi, et seda ka proovida, nagu ütleb silt +25% бесплатно!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar